domingo, 23 de junio de 2013

Un article especial

Hola a tos i  totes! Això ja s'ha acabat.
Per començar aquest article m'agradaria felicitar als meus companys per ser els guanyadors del premi espiral edublogs en la categoria de planeta de blogs d'alumnes d'ESO.

També us volia explicar que la setmana passada vam estar fen el projecte de recerca. Jo he fet el de música juntament amb la Eugènia i la Judit. El nostre treball tractava sobre la música i la publicitat. El nostre treball incloïa un mur virtual fet amb Smore, un mapa conceptual fet amb Popplet, un llibre virtual fet amb Calaméo, una llista de reproducció amb Grooveshark, unes enquestes i els gràfics corresponents amb el resultat i un anunci d’un producte inventat. Dit això aquí us deixo el nostre treball.




Aquest curs he aprés moltíssimes coses, en podria haver aprés més si hagués treballat més. Però tot i així he aprés a utilitzar moltes eines TIC, he pogut participar en el concert i tocar les cançons amb els instruments, he anat a veure una opera Cosí fun tutte (cosa que no crec que hagués fet mai per la meva pròpia conta). He realitzat alguns vídeos i muntatges. Sincerament, i ho torno a repetir, encara que he treballat poc m’ha agradat molt aquesta assignatura i l’any que bé trobaré a faltar aquestes hores de música. Simplement gràcies Adelaida per tot el que ens has ensenyat mai et podrem oblidar.
Aquí us deixo un vídeo que vam gravar l’últim día que vam tocar instruments.


Això es tot! Aquí s’acaba espero que tingueu un bon estiu i que el disfruteu molt. 


1 comentario:

  1. Felicitats pel treball! Us ha quedat magnífic i la presentació va estar molt bé, vau saber defensar perfectament el vostre treball. Em sap greu que no hagis treballat més, tot i que amb aquest projecte de recerca m'has demostrat sobradament tot el que has après i també totes les capacitats que tens i que durant el curs han quedat força amagades. Tot i això estic contenta amb el curs en general, sobretot la teva col·laboració en el conjunt instrumental ha estat fonamental. Gracies i que tinguis un bon estiu!

    ResponderEliminar